مجتبی خوشکلام، موسس و مدرس آکادمی Blue Elites

بهرام زندی نیا

با افتخار به معرفی استاد بهرامی زندی، موسس زندی انگلیش، می‌پردازیم. زندی انگلیش یکی از پرطرفدارترین سایت‌های آیلتس برای ایرانی‌ها به شمار می‌آید. استاد زندی با داشتن بیش از 7 سال سابقه‌ی تدریس در زمینه‌ی آیلتس و یک سال تجربه‌ی آموزش سلپیپ، از اساتید مجرب و موفق در این حوزه می‌باشند. ایشان با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توانسته‌اند دانش و مهارت‌های خود را به بهترین شکل به دانشجویان منتقل کنند.
تخصص اصلی ایشان در دریافت نمره‌های بالا در آزمون‌های آیلتس و سلپیپ می‌باشد. استاد زندی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی موثر و بهره‌مندی از تجربیات گرانبهای خود، دانشجویان را در راه رسیدن به اهداف زبانی‌شان همراهی می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس‌های استاد بهرامی زندی، با زندی انگلیش در تماس باشید.

آموزش مهارت رایتینگ سلپیپ

در این ویدیو استاد خوبمون آقای بهرام زندی عزیز به ما توضیح میدند که چطوری یک رایتنگ راحت تری داشته باشیم و وقتمون هم کم نیاد.

آموزش مهارت ریدینگ سلپیپ

در این بخش استاد بهرام زندی عزیز بهترین عملکرد رو توی مهارت سلپیپ بهمون میگه، همینطور استراکچر آزمون ریدینگ رو توضیح میده، بهمون کمک میکنه تکنیک داشته باشیم برای آزمون ریدینگ.

آموزش مهارت لیسنینگ سلپیپ

در این ویدیو استاد خوبمون آقای بهرام زندی عزیز به ما توضیح میدند بهترین نکته هایی برای آزمون لیسنینگ را بهمون یاد خواهند داد.