مجتبی خوشکلام، موسس و مدرس آکادمی Blue Elites

مجتبی خوشکلام

مجتبی خوشکلام، موسس و مدرس آکادمی Blue Elites، با بیش از ۱۸ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی و داشتن ۷ تخصص همزمان، به عنوان یکی از متخصصین برجسته و نابغه در دنیای آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی شناخته می‌شود. او مدرس رسمی آزمون‌های سلپیپ، کائل، آیلتس، تافل، دولینگو، پی تی ای و همچنین انگلیسی بازرگانی است. ایشان با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و علمی خود، توانسته استانداردهای جدیدی را در تدریس آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی ارائه کند که بی‌رقیب است.
وی بعد از ۹ سال مطالعه در سنین کودکی و نوجوانی، تدریس زبان انگلیسی را در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد و به سرعت وارد دنیای آزمون‌های بین‌المللی شد. عشق و علاقه او به تدریس جدی و با کیفیت به حدی است که تمام دانشجویان وی به این موضوع اذعان دارند. خودش می‌گوید: «روزی که در سن ۸ سالگی جمله "?What is your name" را یاد گرفتم، از ذوق از آموزشگاه تا خانه دویدم و می‌دانستم که روزی آن را تدریس خواهم کرد.»
در سال ۲۰۲۳، وی با توجه به تقاضای زیاد دانشجویان ایرانی از کشورهای مختلف جهان، به ویژه کانادا، تصمیم به تاسیس این آکادمی گرفت. هدف از تاسیس این آکادمی، ارائه دوره‌های آموزشی با کیفیت به دانشجویان در سراسر جهان است تا صرفنظر از موقعیت مکانی و زمانی خود بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
در آکادمی Blue Elites برای هر متقاضی یک داشبورد و پورتال شخصی طراحی شده است که امکان دسترسی به امکاناتی از جمله عملیات آموزشی، مالی و اداری را فراهم می‌کند. این امکانات تجربه‌ای به مراتب بهتر از کلاس‌های حضوری ارائه می‌دهد که بی‌بدیل است. تعهد به بهبود مستمر کیفیت آموزشی، یکی از اصول اساسی آکادمی Blue Elites است که در همه خدمات آن مشهود است.

نوشتن به سبک سلپیپ، راهنمای جامع رایتینگ

در این بخش استاد خوشکلام در خصوص معرفی بخش رایتینگ و ویژگی های آن توضیح جامع میدهند و همچنین در مورد فیدبک رایتینگ سلپیپ با هوش مصنوعی اطلاع دقیق بهمون میدند.

ریدینگ سلپیپ رو حرفه ای بشناس

ریدینگ سلپیپ یک بخش در نگاه اول آسون ولی مشکل هست، استاد خوش کلام بهمون یاد میده چطوری این بخش رو راحت پیش ببریم.

توی لیسنینگ سلپیپ نت برداری کنم یا نه؟

هنوزم با لسینیگ سلپیپ مشکل داری؟ با این ویدیو میتونی بدونی چه تکنیکی برای لیسنینگ استفاده کنی تا نتیجه ی بهتری بگیری.

با این ترفندها اسپیکینگ سلپیپ‌ رو قورت بده!

سریع ترین راه برای یادگیری تکنیک های جواب دادن به تسک های اسپیکینگ سلپیپ، اسپیکینگ سلپیپ رو بترکون اینطوری